Skocz do głównej treści strony

GR II Eksperymentujemy

Utworzono: 08-02-2019

Dzieci w wieku przedszkolnym zadają niekończące się pytania na temat zjawisk przyrodniczych. Chcą wiedzieć, dlaczego niektóre substancje rozpuszczają się w wodzie - inne nie; dlaczego świeczka gaśnie, gdy na nią dmuchamy…. Od tego, jaką usłyszą odpowiedź, w dużej mierze mogą zależeć ich późniejsze zainteresowania, a nawet wybór zawodu w przyszłości.

GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy
GR II Eksperymentujemy